torsdag 23 februari 2012

En onsdag!

Igår somnade lilltösen 17.30 och sov för natten, hon var riktigt trött efter en heldag ute.
Men det innebär också att hon var pigg å ville kliva upp halv 8 imårse, så idag vart det en tidig morgon (för mig). Är inte riktigt van vid det så känner mig riktigt trött just nu, I vanliga fall sover hon lika länge som mig, till 9-10 tiden (vaknar och äter nån enstaka gång under natten å somnar om) :)

Senare på dagen gick vi bort till babycafe på bvc' som är på onsdagar, lite sång å lek för barn upp till 1 år, Harmony tycker det är jätte roligt mycket intryck och många kompisar:)
Känner mig inte riktigt hemma där, alla är väl runt 30 och sk "svennsons", pratar hus, bil hund å allt sånt som hör till, och dom är inte direkt öppen att prata med mig överhuvud taget, klandrar dom inte, vi är olika och för mig gör det ingenting:) Plus att jag går ju dit för Harmonys skull, det är ju huvudsaken att hon tycker att det är kul:)

Nu sover Harmony och det ser ut som att min älskade man tar en paus ifrån sina SFI (svenska för invandrare) studier så ska passa på att dra med han på lite skumbadmys:)


Hoppas alla får en trevlig eftermiddag o kväll!


Morgonstund...Harmony sitter i sin nya barnstol hon fick av sin mormor, mycket uppskattad, lätt att träna på att gripa tag i o äta på sina leksaker;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar