torsdag 23 februari 2012

Att göra tankar till verklighet!

Eftersom vår plan är att flytta tillbaka till Thailand så småning om, så har jag nu anmält mig till ett informationsmöte om att starta ett företag, med Almi Företagsparter AB i jönköping, 18:00 den 27feb.

Det känns bra, nu har vi iallafall satt igång någon slags prosess:) För att göra drömmar och tankar till verklighet behövs action. Vi har ju så många idee'r om vad vi vill göra, frågan är ju bara hur vi ska ta oss dit och hur man ska gå till väga, och det kommer jag nog få bra svar på under det informationsmötet. Så jag hoppas på att det ska vara givande så vi kan sätta tankar i verklighet sen!

Ingenting är ju omöjligt, det gäller bara att ta chanser och våga satsa, Bryta mönster och göra något helt nytt:) ! Nu kör vi!! :P

                                               Vår Fantom som väntar på oss där nere:)
                                             På den här bilden kör jag för första gången:P

1 kommentar: